کیوسی

تولیدی کاپشن، کیوسی

تولیدی لباس کار

کیوسی یکی از برندهای تولیدی لباس کار است. استفاده از پارچه های بادوام و مناسب با شغل و آب و هوا مورد نظر، مهمترین فاکتور لباس کار های تولیدی کیوسی می باشد.

لباس کار

یکی از ملزومات در بعضی از مشاغل، لباس کار مناسب به همراه کاپشن پرسنلی در زمستان میباشد که از اهمیت ویژهای برخوردار است. با پوشیدن لباس با ویژگیهای خاص، کارکنان و کارگران در برابر خطرات ناشی از کار ایمن میشوند و با آسودگی خیال به کار در محیط میپردازند.

پوششهای مورد استفاده برای صاحبان مشاغل اهدافی به همراه دارد، راحتی لباس برای شخصی که آن را به تن دارد، تعویض سریع، ایمنی بالا و متحدالشکل و شکیل بودن پرسنل است. لباس و فرم های شیک و به روز با رنگهای متنوع عرضه میشوند و از پارچههای سبک و مناسبی هستند که باید در برابر آتش، الکتریسیته ساکن و برودت هوا و … از شخص محافظت کنند.

انواع لباس کار

لباس دوتکه (کاپشن و شلوار یا پیراهن و شلوار) و یک تکه (سرهمی).

خصوصیات ظاهری

فصول در پوشش لباس کار باید در نظر گرفته شود. در فصل تابستان که هوا بسیار گرم و گاهی طاقت فرسا میشود باید از تن پوشی با پارچههایی از جنس نخ و خنک استفاده کرد و همچنین کلاه نقابدار برای جلوگیری از تابش نور خورشید به صورت، بکار رود.

در فضل پاییز و زمستان برودت ناشی از هوای سرد، بارانی بودن بعضی از مناطق کشور، کارایی شخص کارگر را پایین میآورد که از کاپشن و بارانی علاوه بر لباس کار حرفهای باید بهره برد.

در برخی کارها کارگر نیازمند است که آستینهای خود را به صورت مدام بالا ببرد پس باید لباسی طراحی شود که آستینهای کوتاهی داشته باشد.

سرآستین و قسمت پایین بالاتنه و در برخی موارد انتهای پاچهی شلوار از کش دوزی استفاده میشود تا از حرکت زیاد قسمتهای مختلف لباس جلوگیری شود.

کارگرانی که در کنار دستگاههای برش و پرس و انواع دستگاهها، اپراتوری میکنند لباسی باید بپوشند که هیچ پارگی نداشته باشد و همچنین از جیب استفاده نشود تا مانع ورود لباس به دستگاه و بروز خطر شود.

وجود زیپ ممکن است برای بعضی از مشاغل که با جریان برق سر و کار دارند ایجاد خطرکند و معمولا لباس کار این مشاغل باید بدون زیپ باشند یا از زیپهایی از جنس پلاستیکی و عایق استفاده شود.

در کارهایی که از لوازم جانبی استفاده میکنند در لباسشان جیبهای متعددی دوخته میشود، تا این لوازم در حین کار دست و پا گیر نشوند و به سهولت بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
رنگبندی باید به گونهای است که کمتر کثیف به نظر برسد و اصطلاحا چرک تاب باشد.

مشاغل مهندسی باید از لباس مهندسی استفاده کنند که علاوه بر لباس از کلاه و دستکش و کفش نیز بهره می برند.

لباس مهندسی دارای یقههای زیبا و بلند هستند تا با پوشیدن لباس اعتماد و قدرت بیشتری را برای شخص به همراه داشته باشد.

لباس کار حرفهای

از پارچهی کتان با چرخهای صنعتی دوخته میشوند. این نوع تنپوش باید طرحهای شیک و زیبا داشته باشد و مناسب افراد با سمت بالا در محیط کار باشد.

برای مشاغلی که به صورت شبکار هستند، لازم است که در دوخت لباس از تکههای شب نما استفاده گردد تا کارگر از نظر خطراتی که در شب موجود است ایمنی بیشتری داشته باشد.

لباسهای کار شیک و زیبا در بیشتر مشاغل مورد پسند هستند و نمای زیبایی به فضای کار میدهند. ست کردن بالاتنه و پایینتنه لباس، استفاده از رنگهای متناسب با شغل یک لباس کار را شیک میکند.

در مورد لباس کار بانوان از رنگهایی با تناژ شاد بهره گرفت تا در محیط کار از اثر انرژی بخش بودن رنگها استفاده کرد و کارایی شخص کارگر را دوچندان کرد.

در برخی از لباسهای کار حرفهای باید از ویژگیهای زیادی بهره برد. شستشوی مکرر لباس باعث از بین رفتن میشود برای همین جنس لباس باید مرغوب و مقاوم در برابر مواد شوینده باشد.

همچنین سایز باید به گونهای باشد که کارگر هنگام برتن کردن آن احساس راحتی و سبکی داشته باشد.

سایز برای کارگران زن و مرد متفاوت است و معمولا سایز مردانه کمی بزرگتر در نظر گرفته میشود.

قیمت

تفاوت قیمت در لباس کار حرفهای و مهندسی و کارگری بنا به مقدار پارچه و جنس پارچه متفاوت است.

در لباس کارگری از دوخت و مقدار پارچهی کمتری نسبت به دیگر لباس ها استفاده میشود، بنابراین از قیمت بسیار پایینتری برخوردار است.

پارچههای خارجی وارداتی به دلیل نوسانات قیمت دلار از قیمت بسیار بسیار بالایی برخوردارند و معمولا برای ارزانتر شدن قیمت از پارچههای تولید داخل استفاده میشود.

در حال حاضر اکثر کارخانجات، کارگاهها و شرکتهای مهندسی زیادی از لباس به عنوان تبلیغات متحرک و تاثیرگذار استفاده میکنند و برند خود را به صورت چاپی بر روی لباس سفارش میدهند.

قیمت لباس تبلیغاتی بیشتر از دیگر لباسهای کار میباشند.

همانگونه که در تمام صنایع پیشرفت محسوس است در صنعت تولید پوشاک کار نیز این پیشرفت چشمگیر بوده است.

تولید لباس با پارچههایی سبک با الیافهای طبیعی، سطح ایمنی و حفاظت بالا باعث راحتی کار شده است.

برند کیوسی یکی از تولیدکنندگان لباس کار در اصفهان است که با استفاده از پارچههای مرغوب با قیمت مناسب انواع مختلف لباس کار اعم از مهندسی، حرفهای، کارگری، نگهبانی و فرم اداری را تولید و به بازار عرضه میکند.

پیمایش به بالا