کیوسی

تولیدی کاپشن، کیوسی

تولیدی کاپشن در اصفهان

تولیدی کاپشن در اصفهان

تولیدی کاپشن در اصفهان تلاش می کند با تولید محصولات باکیفیت نیاز مشتریان را در سطح شهرستان، استان و حتی کل کشور تامین کند.

در سال‌های اخیر تولید پوشاک‌ مردانه اهمیت بسیار زیادی پیدا کرد، انسان‌ها به‌دنبال خرید بهترین پوشاک برای داشتن استایل شیک و جذاب هستند.

در بین انواع پوشاک، تولید کاپشن می‌تواند کمی سخت‌تر باشد.

معمولا برای تولید این محصول باید از پارچه‌های ضخیم و گران‌تری استفاده شود و در نتیجه قیمت نهایی آنها نیز افزایش می‌یابد.

تولیدی کاپشن در اصفهان مردانه
تولید کاپشن در اصفهان
تولیدی کاپشن در اصفهان
تولیدی کاپشن در اصفهان مردانه

در این بین مشتری به‌دلیل پرداخت هزینه بالا معمولا حساسیت بیشتری نیز برای خرید کاپشن نشان می‌دهد و ازاین‌رو کار تولیدی‌ها سخت‌تر می‌شود.

استفاده از بهترین پارچه‌ها، دوخت تمیز، ارائه کاپشن‌های مد روز و متناسب با سلیقه‌های مختلف از جمله مواردی هستند که در پیش روی یک تولیدی قرار دارند.

تولیدی کاپشن باید از چه پارچه‌هایی استفاده کند؟ چه ویژگی‌هایی باید در این محصول وجود داشته باشد تا مشتری برای خرید آن تمایل نشان دهد؟ برای آگاهی از این موارد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تولید کاپشن در اصفهان
تولیدی کاپشن در اصفهان
تولیدی کاپشن در اصفهان بچه گانه
تولیدی کاپشن اصفهان

پارچه‌های مناسب برای تولید کاپشن

تولیدی کاپشن در اصفهان در اولین اقدام خود شروع به تهیه پارچه‌هایی می‌کند که علاوه بر ایجاد گرمای مناسب، از وزن پایینی نیز برخوردار باشند تا فرد حین استفاده از کاپشن خیلی زود دچار خستگی نشود.
انواع مختلفی از پارچه‌های زمستانی برای تولید کاپشن مناسب هستند که در ادامه به معرفی بهترین‌ها از نظر کارایی می‌پردازیم:

تولیدی کاپشن در اصفهان
تولیدی پافر زنانه اصفهان
تولید کاپشن در اصفهان زنانه
تولیدی کاپشن در اصفهان

پارچه بارانی

یکی از پارچه‌های مطرح و بسیار کاربردی که برای تولید کاپشن مناسب است بارانی نام دارد. این جنس پارچه خاصیت ضدآب داشته و برای روزهای بارانی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
پارچه‌های ضدآب به‌صورت پارچه‌های مصنوعی و طبیعی موجود هستند، برای تولید پارچه بارانی معمولا از ترکیب دیگر الیاف با پلاستیک کمک می‌گیرند.

برای اینکه پارچه ضدآب شود 2 راه وجود دارد. راه اول استفاده از مواد ضدآب در ساختار آن حین تولید پارچه بوده و روش دوم استفاده از روکش ضدآب بعد از اتمام فرایند تولید پارچه است.

معمولا پارچه‌های بارانی که با روش دوم تولید می‌شوند مناسب‌تر هستند. چراکه مواد مورد استفاده در ساختار پارچه ضدآب باعث بسته‌شدن راه تنفس کاپشن و در نتیجه خستگی و تعریق فرد حین پوشیدن آن خواهد شد.

پارچه شمعی

تولیدی کاپشن در اصفهان سعی خود را بر آن دارد تا از بهترین پارچه‌های ضد آب برای تولید انواع کاپشن استفاده کند.

یکی از پارچه‌های پرکاربرد در این زمینه پارچه شمعی است که خاصیت ضدآبی مناسبی دارد و با توجه به ضخامت آن می‌توان در ساخت چتر و چادر مسافرتی نیز از این پارچه استفاده کرد.

کاپشن مردانه تولیدشده از پارچه شمعی عایق مناسبی در برابر سرما است و با توجه به مقاومت بالایی که دارد می‌توان بدون نگرانی بابت تغییر رنگ یا کوتاه‌شدن عمر مفید کاپشن، آن را در هر زمانی که لازم بود شست.

برای تولید کاپشن معمولا از پارچه‌های شمعی پشت پلاستیکی که از ضخامت و نرمی مناسبی برخوردار هستند استفاده می‌شود. لازم به‌ذکر است نوع مموری این پارچه مقاومت، نرمی و در نهایت قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد.

پارچه سانتانا

این پارچه نسبت به پارچه شمعی و بارانی از شهرت کمتری برخوردار است اما می‌توان با استفاده از آن کاپشن‌های سبک با مقاومت بالایی تولید کرد.

کاپشن‌های تولیدشده با این پارچه، ضدآب هستند و با توجه به وزن کمی که دارند می‌توان در محیط‌های کاری و فضاهای مختلف از آنها استفاده کرد.

الیاف خز مصنوعی

تولیدی کاپشن در اصفهان با درنظر گرفتن میزان محبوبیت الیاف خز مصنوعی و ویژگی‌های آن، در تولید محصولات خود از این نوع پارچه نیز استفاده می‌کند.
خز مصنوعی جزء پارچه‌هایی است که از سال‌های دور مورد استفاده قرار می‌گرفت و به دلیل گرمای مناسب و وزن سبک امروزه نیز مورد توجه تولیدی‌های مختلف قرار می‌گیرد.

برای افرادی که در فضای باز به انجام فعالیت‌های سنگین مشغول هستند انتخاب کاپشنی با الیاف خز مصنوعی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. چون هم گرمای مناسبی دارد و هم وزن آن سبک است.

پارچه چرم

چرم در صنایع مختلف از جمله صنعت پوشاک کاربرد دارد. این پارچه بسیار شیک و جذاب است و با استفاده از آن می‌توان کاپشن‌های بسیار جذابی تولید کرد.

کیوسی، با توجه به محبوبیت پارچه‌های چرمی، کاپشن‌هایی در طرح‌ و رنگ‌های مختلف چرمی تولید و به بازار عرضه می‌کند.

چرم در کنار ایجاد یک استایل شیک مردانه، گرمای لازم را نیز برای فرد تامین می‌کند تا بتواند در کنار شیک‌پوشی به انجام فعالیت‌های مختلف، بدون نگرانی بابت سرمای هوا بپردازد.

لازم به‌ذکر است چرم جزء پارچه‌های بسیار حساس بوده که نیاز به مراقبت زیادی در نگهداری و شست‌وشو دارد و در صورتی‌که نتوانید به‌خوبی از آن مراقبت کنید، خیلی زود خراب خواهد شد.

تولید‌ی‌ها علاوه بر توجه به پارچه و استفاده از بهترین الیاف، باید در تولید البسه نیز خلاقیت لازم را داشته باشند تا بتوانند مشتریانی با سلیقه‌های مختلف را جذب کنند.

شما نیز در خرید کاپشن باید دقت کافی داشته باشید تا امکان استفاده از محصول خریداری‌شده تا چند سال برایتان فراهم شود.

کاپشن مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

تولیدی کاپشن در اصفهان تمام سعی خود را بر این دارد تا بهترین کاپشن‌ها را مطابق با نیاز اکثر افراد جامعه تولید و به بازار عرضه کند.

در کنار تلاش تولیدی‌ها افراد نیز باید در خرید کاپشن دقت لازم را داشته باشند تا بتوانند برای مدت طولانی از آن استفاده کنند.

اگر کاپشن پرسنلی می خواهید بخرید باید به ویژگی هایی توجه کنید که هنگام خرید کاپشن برای تفریح و در جنگل نیازی به توجه به آنها ندارید.

اگر محیط مورد استفاده بسیار بارانی است، کاپشنی که استفاده خواهد شد با کاپشنی که در محیطی که بیشتر سرما و سوز دارد، متفاوت خواهد بود.

در ادامه ویژگی‌های مهمی که یک کاپشن مناسب باید داشته باشد را بررسی می‌کنیم. با در نظر گرفتن این موارد مطمئن باشید از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

توجه به تن‌خور کاپشن و سایز آن

برای خرید کاپشن اولین چیزی که باید در نظر بگیرید توجه به سایز و تن‌خور کاپشن است. ما مدل‌های مختلف کاپشن را در سایزهای استاندارد تولید می‌کند.

بهترین کار این است که شما سایزی بزرگ‌تر از سایز فعلیتان خریداری کنید تا امکان استفاده از آن در سال‌های بعد نیز وجود داشته باشد.

کاپشن لباسی نیست که در صورت گشاد بودن شما را شلخته یا بدتیپ نشان دهد، بلکه می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید و با پوشیدن لباس‌های مختلف زیر آن گرمای بیشتری به خود هدیه دهید.

این کار به‌خصوص برای افرادی که در شهرهای سردسیر زندگی می‌کنند می‌تواند کاربردی باشد، پوشیدن چند لایه لباس اضافه مانند عایق عملکرده و از ورود سرما به داخل کاپشن جلوگیری می‌کند.

بعد از انتخاب مدل کاپشن بچه گانه به اولین ویژگی که باید توجه کنید تناسب اندازه لباس با سایز شما است. احتمال پوشیدن لایه‌های اضافه را نیز در نظر بگیرید.

جنس درون کاپشن

پارچه‌‌هایی که به‌عنوان لایه رویی استفاده می‌شوند به‌ جز چرم، معمولا از مقاومت بالایی برخوردارند اما این ویژگی به‌تنهایی کافی نیست و باید داخل کاپشن نیز بررسی شود.

کاپشن معمولا از 2 لایه عایق و آستر تولید شده که لازم است بین آنها را با استفاده از عایق مناسبی مانند پشم‌شیشه، کرک یا پشم پر کنند.

چیزی که در روزهای سرد سال از ورود سرما به داخل کاپشن جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود بدن شما کاملا گرم بماند، همین عایق استفاده‌شده است. پارچه‌های مورد استفاده در لایه رویی بیشتر خاصیت ضدآب دارند و ضخامت آنها به‌حدی نیست که بتوانند با سرما مقابله کنند.

بهترین عایق از نظر توانایی در گرم نگهداشتن بدن، کرک است. استفاده از کرک از سال‌های گذشته تاکنون مورد توجه تولیدی‌های مختلف از جمله تولیدی کاپشن در اصفهان قرار گرفت.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید حساسیت عایق پر نسبت به آب و رطوبت است. یعنی در شرایطی که کاپشن خیس شود توانایی خود را از دست داده و برای اینکه بتواند جلوی سرما را بگیرد، باید آن را به‌خوبی خشک کنید.

کاپشن کاملا بسته شود

کاپشن‌ها را معمولا به‌صورتی تولید می‌کنند که بتوان یک لایه عایق درون آن‌ها قرار داد. این عایق وظیفه دارد از شما در برابر سرما محافظت کند.

در صورتی که امکان بستن کاپشن وجود نداشته باشد، سرما به‌راحتی خود را از طریق فضای باز به بدن می‌رساند و در نتیجه استفاده از کاپشن نیز نمی‌تواند خیلی به افراد کمک کند.

به ‌همین دلیل نیز تولیدی کاپشن در اصفهان محصولات خود را به‌گونه‌ای تولید می‌کند که با استفاده از زیپ یا دکمه بتوان آنها را کاملا کیپ کرد.

شما می‌توانید در حین خرید به طراحی یقه کاپشن نیز توجه کنید. برخی از کاپش‌ها را می‌توان از قسمت یقه به‌طور کامل بست تا سرما هیچ راه نفوذی نداشته باشد.

با توجه به اینکه این مدل کاپشن‌ها از ورود سرما و خروج گرما جلوگیری می‌کنند برای روزهای برفی یا ورزش‌هایی مانند کوهنوردی بسیار مناسب هستند.

کاپشن کلاه‌دار بخرید

 کلاه یک آپشن مهم برای کاپشن به‌حساب می‌آید که شما را از خرید مجدد این محصول بی‌نیاز می‌کند. کلاه همچنین در روز‌های برفی و بارانی می‌تواند از سر و گوش‌ها در مقابل سرما به‌خوبی محافظت کند.

دیگر مزیتی که کاپشن کلاه‌دار دارد، دردسترس بودن همیشگی آن است و دیگر لازم نیست نگرانی بابت فراموشی کلاه کاموایی خود داشته باشید.

ضدباد و ضدآب بودن کاپشن

در قسمت فوق دیدیم که بیشتر پارچه‌های مورد استفاده توسط کیوسی از خاصیت ضد آبی بهره‌مند هستند.

از آنجایی که فصل سرما نوید روزهای برفی و بارانی بسیاری را می‌دهد لازم است لباس‌هایی که در این فصل تولید می‌شوند از خاصیت ضدآب و حتی ضدباد نیز برخوردار باشند.

کیفیت بالای کاپشن

تولیدی کاپشن در اصفهان تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا با کیفیت‌ترین کاپشن‌ها را برای شما طراحی کند. اگر می‌خواهید کاپشن خریداری‌شده از طول عمر بالایی برخوردار باشد باید حتما نسبت به کیفیت آن اطمینان پیدا کنید.

این کیفیت شامل جنس پارچه و نوع دوخت است. در صورتی که کاپشن مورد نظر شما نیاز به مراقبت زیادی داشت، بهتر است گزینه دیگری انتخاب کنید.

البته کاپشن‌های چرم به‌دلیل زیبایی و استایلی که دارند با وجود حساسیت بالا، همیشه در بین خریداران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

رنگ کاپشن

معمولا در فصل زمستان برای جذب گرمای خورشید، پوشیدن لباس‌های تیره توصیه می‌شد. این موضوع در حال حاضر که پارچه‌‌ها و عایق‌های باکیفیتی در تولید کاپشن مورد استفاده قرار می‌گیرد خیلی اهمیت ندارد.

بنابراین می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه شخصی و توجه به رنگ شلوار، کاپشنی با رنگ مناسب که استایل مناسبی به‌وجود بیاورد، خریداری کنید.

توجه به تعداد جیب‌های کاپشن

جیب کاپشن می‌تواند دستان شما را در روزهای سرد سال گرم نگه دارد. همچنین می‌توانید موبایل، سوئیچ یا دیگر لوازم کوچک و کاربردی را درون آنها قرار دهید.

در حین خرید کاپشن حتما به تعداد جیب‌های داخلی و بیرونی آن توجه کنید تا بتوانید استفاده مناسبی از کاپشن خود داشته باشید.

مدل و سبک کاپشن

برای انتخاب کاپشن زنانه بهتر است به این نکته توجه کنید که قرار است کاپشن را در محیط‌های کاری بپوشید یا در حین ورزش و بالا رفتن از کوه! این موضوع به شما در داشتن انتخابی آسان‌تر کمک می‌کند.

اگر قصد دارید از کاپشن به‌صورت روزمره استفاده کنید محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت اما برای ورزش‌هایی مانند اسکی و کوه‌نوردی بهتر است کاپشنی با رنگ‌های کاملا جیغ و مشخص خریداری کنید.

توجه به شرایط جوی منطقه

افراد ساکن در شهرهای شمالی باید اولین فاکتور خود را به ضدآب بودن کاپشن اختصاص دهند درحالی‌که برای شهرهای کویری می‌توان این گزینه را به‌طور کامل نادیده گرفت.

همچنین قدرت عایق در برابر سرما برای شهرهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد. شما باید با در نظر گرفتن شرایط آب‌وهوایی محل زندگی خود برای خرید مناسب‌ترین کاپشن اقدام کنید.

داشتن محافظ زیپ

محافظ زیپ لایه‌ای است که در مقابل زیپ قرار می‌گیرد و باید آن را با استفاده از دکمه بست. کاپشن‌هایی که دارای این لایه محافظتی هستند به‌طور کامل از نفوذ سرما به‌داخل جلوگیری می‌کنند و برای استفاده در شهرهای سرد بسیار مناسب هستند.

توجه به درزهای کاپشن

درزهای کاپشن باید به‌طور کامل دوخته شده باشند تا هیچ‌ راهی برای نفوذ باد و سرما به درون کاپشن باقی نماند. تولیدی کاپشن در اصفهان به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد و تمام محصولات را با بهترین دوخت به بازار عرضه می‌کند.

جمع‌بندی

تولیدی کاپشن در اصفهان با استفاده از بهترین پارچه‌ها، ارائه بهترین دوخت و تولید کاپشن‌های مد روز که مورد پسند افراد مختلف قرار می‌گیرند، از جمله پافر زنانه، سعی دارد بهترین‌ها را به‌ بازار عرضه کند.

پارچه‌هایی که معمولا برای تولید کاپشن مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل پارچه‌ بارانی، شمعی، سانتانا، الیاف خز مصنوعی و چرم است.

اگر قصد خرید کاپشن دارید باید به نکاتی مانند توجه به سایز کاپشن، عایق درون کاپشن، کلاه‌دار بودن کاپشن، ضدآب و ضدباد بودن، داشتن لایه محافظ زیپ، کیفیت دوخت و درزهای کاملا بسته آن توجه داشته باشید.

پیمایش به بالا