کیوسی

تولیدی کاپشن، کیوسی

تولیدی کاپشن بچه گانه

تولید کاپشن بچه گانه در اصفهان

09138143314

با سرد شدن هوا که در اصفهان معمولاً از آبان شروع و در اوایل فروردین پایان می یابد، استفاده از لباس گرم بسیار رایج می شود. یکی از پر استفاده ترین این لباس ها، کاپشن است.
تولیدی کاپشن بچه گانه در اصفهان، کیوسی، در تمام سال مشغول تولید بوده و خود را آماده فصل سرما می کند.

استفاده از پارچه های با رنگ‌های متنوع و شاد باعث تمایل بیشتر بچه‌ها به استفاده از کاپشن می گردد.

هنگام خرید حتماً سلیقه کودک خود را نیز در نظر داشته باشید و با مشورت و نظر خودش کاپشن تهیه کنید.

به دلیل حساس بودن پوست بچه‌ها، وسایل و پارچه های مورد استفاده در این نوع کاپشن با وسواس بیشتری انتخاب می گردند.

به دلیل ضخامت بالا، هنگام استفاده کاپشن برای بچه‌ها محدودیت تحرک ایجاد می کند. کیوسی در طراحی های خود به این نکته توجه کرده و تلاش می‌کند که کاپشن های بچه گانه تولیدی ما برای تحرک بچه‌ها مشکلی ایجاد نکند.

از طرفی پدر و مادرهای گرامی هنگام خرید باید توجه داشته باشند که کاپشن بچه نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ باشد؛ که هر دوی این موارد باعث ایجاد مشکل برای فرزندشان می شود.

بسته به محل زندگی و ساعات بیرون بودن بچه، نوع کاپشن انتخابی می‌تواند متفاوت باشد. کاپشن های ضخیم برای مناطقی که سرمای بیشتری دارند و کاپشن های بارانی برای مناطقی که باران بیشتری می‌بارد باید مورد توجه قرار گیرد.

داشتن زیپ برای بسته نگه داشتن کاپشن و نگهداری گرما بسیار بهتر است، اما اگر کودک قادر به بستن زیپ نیست و بستن دکمه برای او راحت‌تر است، کاپشن بچه گانه دکمه ای بخرید.

تولیدی کاپشن بچه گانه در اصفهان هر دو نوع کاپشن را تولید می‌کند و در سراسر ایران عزیز عرضه می کند.

در پایان خاطر نشان می‌سازد که تولیدی کاپشن در اصفهان نهایت تلاش خود را می‌کند تا با ارائه کاپشن هایی با مد روز و جنس عالی با طراحی های خلاقانه نظر شما را جلب نماید.

پیمایش به بالا